Veelgestelde vragen – Lucendo Shop
Meteen naar de content

Altijd gratis verzending!

    Veelgestelde vragen

    Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Onze pakketten hebben een verwerkingstijd van 1 - 2 werkdagen en een gemiddelde levertijd van 6 - 12 werkdagen. Dit omdat we een bedrijf zijn dat geeft om de wereld en de natuur, dus we willen niet elke dag slechts enkele bestellingen versturen. We verzamelen pakketten in bulk en zodra we onze minimum drempel bereiken, versturen we ze allemaal in één keer. We hopen dat jullie dit begrijpen en ons willen helpen met een betere en gezondere wereld.

    Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
    Het spijt ons dat dit is gebeurd... Soms komt het voor dat pakketten bij de douane blijven steken. Wacht alsjeblieft nog 7 dagen extra. Het spijt ons voor het ongemak, maar we zien dat in 95% van deze gevallen het pakket alsnog geleverd wordt. Is jouw pakket nog steeds niet binnen? Stuur dan even een mailtje naar info@lucendo.nl. We zullen dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je pakketje.

    Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?
    Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via info@lucendo.nl. Zet daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een koerier naar keuze.

    Wat zijn de kosten van retouren?
    Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.

    Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
    Er is altijd een retourtermijn van 30 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarde aan het retourneren

    Je kan het artikel alleen retourneren als:
    1. De retourtermijn nog niet verstreken is
    2. Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten
    3. Het product nog niet gebruikt is


    Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
    We accepteren betalingen via iDeal, Bancontact en Creditcard. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg je de stappen op de betalingspagina om vervolgens alle mogelijke opties te bekijken.

    Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus veilig.

    Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
    Dat is niet de bedoeling, stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar info@lucendo.nl. We helpen je snel verder.

    Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@lucendo.nl. Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en graag ook de reden waarom je de bestelling zou willen annuleren.

     

    Veilig Afrekenen

    24/7 Klantenservice

    Gratis Verzending

    4.8 Ster Reviews